typ LD |
osobná visutá jednolanová dráha obežného systému s odpojiteľným uchytením šesťmiestnych sedačiek |
výrobca |
POMAGALSKI, Voreppe, Francúzsko |
výrobný typ |
CD6 MULTIX |
rok výroby |
2009 |
výstavba |
jún 2009 - 17. december 2009 (kolaudácia) |
uvedenie do prevádzky |
10. januára 2010 |
ťažná vetva |
ľavá |
umiestnenie pohonu |
dolná stanica |
systém napínania |
hydraulický |
napínací ťah |
22 500 daN |
prepravná kapacita |
1200 os/h |
dolná stanica |
1551,15 m n.m. |
horná stanica |
1825,16 m n.m. |
šikmá dĺžka |
1122 m |
vodorovná dĺžka |
1085,2 m |
prevýšenie |
274 m |
priemerný sklon trate |
26 % |
maximálny sklon trate |
43 % |
max. dopravná rýchlosť |
5 m/s |
revízna rýchlosť |
0,5 m/s |
rýchlosť pri núdzovom pohone |
0,9 - 1,1 m/s |
prípustná rýchlosť vetra |
15 m/s |
kritická rýchlosť vetra |
18 m/s |
neprípustná rýchlosť vetra |
20 m/s |
čas jazdy |
3 min. 44 s |
časový interval vozňov |
10,8 s |
vzdialenosť vozňov |
54 m |
počet vozňov |
45 |
garáž pre vozne |
nie je |
nosnosť osobného vozňa (sedačky) |
480 kg (6 osôb) |
počet podpier |
9 |
dopravné lano |
priemer 42 mm |
priemer poháňacieho lanáča |
4900 mm |
priemer vratného lanáča |
4900 mm |
priemer traťových kladiek |
460/420 mm (nosné/tlačné) |
rozchod dopravného lana na trati |
6100 mm |
hlavný pohon |
elektromotor na jednosmerný prúd THRIGE-ELECTRIC |
núdzový pohon |
motorprevodovka - elektromotor SIEMENS, prevodovka BONTFIGLIOLI TRANSMISSIONS
|
NPZ - náhradný prúd. zdroj |
vznetový vodou chladený, CUMMINS C150 D5 |
hlavná prevodovka |
KISSLING |
regulácia dopravnej rýchlosti (el. výzbroj) |
SEMER/SIEMENS |
hlavná (bezpečnostná) brzda |
hydraulická FE100, hydraulická centrála ETHYWAG |
prevádzková brzda |
elektromagnetická brzda SB 16 |
GPS poloha - dolná stanica |
49.134985, 20.044823 (N 49°08.105` * E 20°02.696`) |
GPS poloha - horná stanica |
49.144209, 20.040173 (N 49°08.659` * E 20°02.419`) |